Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Τη μέρα που συνάντησα τον Εφραίμ στα Άνω Ιλίσσια...

Ημουνα που ημουνα φτιαγμενος απο την προχθεσινη διακαναλικη του Γιωργακη(και του εκ δεξιων iMac του),οταν χτες το απογευμα κατεβηκα στα Ιλισσια για να παω στον οδοντιατρο μου!Εκει λοιπον που περπαταγα αναμεσα σε τρυπες και λακκουβες(τα καθιερωμενα εργα προ των Δημοτικων),νασου μια Audi A8 3.2 λιτρα,να περναει απο διπλα μου σε ρυθμο χαλαρο,μαλλον για να παρκαρει.Με την ακρη του ματιου μου,πιανω ρασο στη θεση του συνοδηγου!Ωπα λεω στη γυναικα μου,τα βγαλανε τα διακριτικα στις πινακιδες,για να μην τους κραζει ο κοσμος!
Αφου μας προσπερασε λοιπον,μετα απο καμια 50ρια μετρα,ακριβως απεναντι απο το οδοντιατρειο,το χωνει αναμεσα απο κατι εργα,σε γωνια,μισο επανω στο πεζοδρομιο...μια χαρα!Καθως φτανουμε σε αποσταση αναπνοης,βγαινει ο οδηγος,ανοιγει η πορτα του συνοδηγου και σκαει μυτη ο ιερομοναχος Εφραιμ!
Οχι ρε πουστη μου λεω,δεν ειναι δυνατον!Τον κοιταω επιμονα κουνωντας το κεφαλι,καθως με βλεπει κι αυτος οτι τον γνωρισα(Λογικο μετα απο τοση δημοσιοτητα) και ειμαι ετοιμος να κατεβασω καντηλια! Ακουω τη γυναικα μου να μου λεει: Χρηστο,κανονισε να φωναξεις,να γινουμε ρεζιλι στη γειτονια!Προς στιγμην συγκρατω τα νευρα μου,αλλα μετα και ενω βαδιζει στην αντιθετη πλευρα,βγαζω ενα ουρλιαχτο,ΟΞΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!! Πρεπει να με ακουσαν ολα τα Ανω Ιλισσια!
Παρτε και δυο αναμνηστικες απο τη μοναστικη ζωη που βιωνει ο ιερομοναχος Εφραιμ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου