Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

Το Video Clip της εβδομάδας

Madonna - Dress You Up (1985)

4 σχόλια:

  1. Θεά

    Σε αντίθεση με όσα πίστευαν και πιστεύουν ακόμα πολλοί, είναι πολύ καλή ερμηνεύτρια κι εκτός από σκηνική παρουσία διαθέτει πολλά ακόμα χαρίσματα. Οι μουσικές επιλογές της είναι κορυφαίες για το είδος που υπηρετεί. Εκείνα τα χρόνια είχα ρίξει πολύ χορό με τα τραγούδια της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οπως και να το κανουμε,εμεις οι 40...Φευγα με αυτα τα τραγουδια μεγαλωσαμε.Υπηρχαν οι καρεκλαδες και οι ροκαδες!Εγω ανηκα στους πρωτους και ειμαι αμετανοητος μεχρι σημερα!
    Παντως αμα μπορουσα σε καποια ενοτητα του Ναβιμανια να ανεβαζω τα βιντεο κλιπς μου δε θα με χαλαγε καθολου!Χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ άκουγα απ' όλα, αλλά περιέργως οι φίλοι μου με έλεγαν καρεκλά.

    Στο navimania κάνε ένα νέο θέμα εδώ http://www.navimania.gr/forumdisplay.php?f=131 και δώσε video στον κόσμο.

    * Πρώτη φορά βλέπω admin να αυτολογοκρίνεται, χαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή